sobota, 17 lipca 2010

Inni - c.d.

Szanowni Czytelnicy!

Zwlekałam z tą wiadomością, mimo że wiele osób dopytywało się o kontynuację powieści. Jakkolwiek ciąg dalszy istnieje, kwestią otwartą pozostawało, czy zostanie wydany. Teraz już wiem, że jest taki zamiar! Mam nadzieję, że książka ukaże się na początku przyszłego roku.
Jeszcze większą nadzieję wiążę z tym, że przeczekacie ten czas cierpliwie wraz ze mną. Twierdzę zuchwale, że warto.
Pozdrawiam Was chłodno, bo pewnie tak wolicie w te upały...

4 komentarze:

  1. pozdrowienia odwzajemniam :)
    właśnie skończyłam czytać "Innych" i oczywiście pod koniec się najbardziej wciągnęłam i oczywiście teraz nie mogę się doczekać kolejnej części.. plusem jest jednak to, że to Polska książka, czyli nie musimy czekać kolejne parę miesięcy na tłumaczenie. Już czekam na przyszły rok! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge sie doczekać ;]


    tak mnie książka wciągnęła że po prostu nie wiedziałam co sie na świecie dzieje xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam gratulować gustu, a Tobie talentu! Bardzo podziwiam Twój styl pisania, język i wspaniały pomysł na książkę! Z powodu chwilowego braku funduszy nie zakupiłam ani nie przeczytałam do końca Twojej książki, jednak dzisiaj spędziłam ponad godzinę w Empiku i przeczytawszy jej 91 stron, mogę z całym przekonaniem powiedzieć, że jest świetna! Koniecznie muszę zmolestować rodziców, żeby mi ją kupili!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna książka, jak dla mnie bardzo inspirująca. czekam z niecierpliwością na kolejny tom :)

    OdpowiedzUsuń