wtorek, 1 czerwca 2010

Gabriel

Dostałam e-maila od czytelniczki mieszkającej w Gliwicach. Pisze, wstrząśnięta, że wszystko wskazuje na to, że zna Gabriela. Zna go z widzenia, wie, że tak ma na imię, przyglądała mu się zawsze bardzo uważnie acz dyskretnie, bo jej się ogromnie podobał.
No i teraz żąda ode mnie wyjaśnień. Chce wiedzieć nie tyle, czy bohater istnieje naprawdę, ale "Co z tą Karoliną? Co jest między nimi?!"

Kochani Czytelnicy, przede wszystkim dziwiła mnie zawsze zuchwałość niektórych autorów wymyślających sobie bohaterów "znikąd". Moi istnieją, zapewniam. I z tego właśnie powodu nie mam prawa odpowiadać na pytania "co jest między nimi" inaczej, jak tylko przez moją książkę.
Więc czekajcie na drugi tom (oby i Wam, i mnie było dane go doczekać!), albo... piszcie do Karoliny ;)

A Gabriel ostatnio podciął włosy. Tyle tylko mogę ujawnić tej wiosny.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję wszystkim za uwagi o "Innych"!

7 komentarzy:

  1. Hej, Ewa. Dostałam Twoją książkę od mamy na dzień dziecka :))
    Już przeczytałam i ze smutkiem skończyłam ją wiedząc, że takie coś nigdy się nie wydarzy.
    Takie samo uczucie miałam kończąc zmierzch, harrego pottera i władcy much.
    btw, książka kończy się ni w pięc ni w dziewięc i na końcu książki jest napisane "KONIEC TOMU PIERWSZEGO", jak się nazywa tom II ?? To szybko polecę i zakupię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwością na drugi tom, kiedy się ukaże? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze powiedzieć, że córka koleżanki z Gliwic zaczęła wypatrywać Gabriela po ulicach i też twierdzi, że myśli, że wie, który to. Niezła jazda.

    OdpowiedzUsuń
  4. a moja wizja Gabriela mieszka w Olsztynie, i też ostatnio podciął włosy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Pani Ewo!

    Książka jest poprostu genialna! Czekam niecierpliwie na kolejny tom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga... Pani? Ewo? Pani Ewo!
    Na książkę trafiłam przypadkiem, kuzynka mi ją pożyczyła.
    Przeczytałam ją jednym tchem, była moją odskocznią na nudnych lekcjach i w dom, przy herbacie. Zakochałam się w tym tomie już po słowach "[..]Ja wiem, że ninja musi być twarda. Naprawdę..[..]".
    Oficjalnie jestem fanką książki i uroczego Gabriela (którego osobiście mam za ciapę. Dlaczego? W każdej akcji jaka się nadarza, raz obrywa i praktycznie już w niej nie uczestniczy). A z Karoliną mogłabym się dogadać, podoba mi się jej styl bycia i tok myślenia.
    Z niecierpliwością czekam na tom drugi, który jak na złość zakończył się w takim momencie.
    To było specjalnie, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie w tej chwili skończyłam czytać, weszłam w sieć żeby zamówić 2 tom ale nigdzie nie widać.Książka jest poprostu fenomenalna.Oby więcej takich

    OdpowiedzUsuń