niedziela, 27 maja 2012

Dziękuję! :)

Moi drodzy,

serdecznie dziękuję za Wasze opinie o drugiej części "Innych"! Jakkolwiek drukowana wersja jeszcze nie dotarła do księgarń, niektórzy zdążyli zaliczyć drugi tom w postaci e booka. Szczególnie wzruszona jestem wyznaniami, iż przełamaliście niechęć do nowoczesnych mediów tylko po to, by szybciej poznać dalsze dzieje Karoliny.

Do nieprzełamujących: wierzcie mi, kochani, ja też już nie mogę dłużej czekać, aż książka wreszcie się pojawi! Obawiam się też, że w związku z przedłużającym się oczekiwaniem zanika mój urok osobisty, a ujmujący zwykle charakter staje się z lekka wrednawy... Mój brat postanowił nawet zaaplikować mi leczenie krajobrazem i zabrał na trzy dni do Zakopanego, bym oderwała myśli od zapowiedzi wydawniczych. Niewiele pomogło, ale doceniam ów gest. Górskie powietrze bardzo dobrze robi mi na apetyt! Nie kształtuje natomiast cnoty cierpliwości - wiem, bo sprawdziłam.

Pozdrawiam i w ogóle!

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz