niedziela, 12 czerwca 2011

Kraina Zielonego Pojęcia


Kochani,
wymyśliłam sprytnie, że nie mając zbyt wiele czasu na pisanie własnego bloga, zaproszę Was tu:
http://michalwronski45.blogspot.com/

Jest to strona gliwickiego artysty, literata i rzeźbiarza. Dziewczyny, które odpowiedziały na moje wezwanie o fotografie aniołów, będą wiedziały, o co chodzi: to Michał Wroński jest autorem tych aniołków, które im wysłałam. Zwykłam obdarzać parką podobnych wszystkich znanych mi nowożeńców :)
Poczytajcie sobie Krainę Zielonego Pojęcia. Ja ja uwielbiam!
Tu zdjęcie Michała autorstwa Macieja Pokory.


Błądzę. Ale ile poznałem nowych miejsc!
[M.W.]

Miłej lektury! I niech już będą wakacje!

E.

2 komentarze:

  1. o już ocenki wystawione więc nie ma co się stresować ;] Chciałam się z wami wszystkimi podzielić tym iż jestem po skręceniu stawu skokowego i pomimo to poszłam na zlot ZHP do
    Fromborka... Jakby ktoś nie wiedziałam to jestem z Elbląga i mam ok. 30km do Fromborka... Było bardzo bardzo ciężko ale się udało ;] Szliśmy 2 dni dziś wróciliśmy. Pierwszego dnia nocowaliśmy w lesie gdzie było mega urwisko i cały czas coś nam z niego spadało a najczęściej były to osoby które rano nie chciały wstać albo nasze plecaki xd poza tym że nie mogę chodzić bo wszystko mnie boli(zapomniałam dodać że 22kg ważył plecak) to było bardzo fajnie ;]
    a morał jest taki że jeśli czegoś bardzo się chce z dobrym nastawieniem można osiągnąć wszystko;]

    Droga Pani Ewo nie mogę się doczekać 2 tomu liczę że napisze Pani jak już swobodnie będę mogła wejść do emp-iku i sięgnąć po 2 tom ;]

    życzę wszystkim udanych wakacji ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. No, aniołki są prześliczne ;)
    A kiedy możemy spodziewać się drugiego tomu?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń